by amanda

| Vardag
Hallo :)
jag har precis kommit hem och står nu och steker pannkakor. jag och ida åkte in till slussen tidigare idag och köpte glass. sen åkte vi hem till mig. fixade oss lite och sen kom muffe, leo och matte. vi kollade på tv och efter en stund drog vi ut. gick till kärrtorp och träffade filippa och elin en snabbis. matte åt på pizzerian och sen drog vi hem till mig igen. eller ah, jag muffe leo och ida gjorde det. vi kollade lite på tv och tog det bara lugnt. sen drog vi ut och träffade emil. vi tog en lång promenad och sen gick vi hem. jag vet inte om jag kommer blogga mera ikväll, för min dator är kvar på landet. och datorn jag bloggar med nu står i karros rum och här ska mamma sova inatt. så tyvärr, det blir nog inge mer uppdatering idag. men jag bloggar imorgon så fort jag vaknar. jag har inga bilder heller för det går inte att ladda in bilder från min kamera på den här datorn. men vi hörs imorgon, pussar amanda <3
FlizanLizan

sv: Jag har mailat dig :P

H'ärligt, joda de e finfint medmigf ;)

E M M A

haha ja :D tack!

Anna

sv: tack detsamma :)

liza

sv: men mena!!

Lorissa

sv: det är kanoners med mig :D



Händer idag då?

maja

kul att höra:)

matilda

jag mår perfekt!

men är sjuk :/

LINDAVIOLA!

sv; Tack iaf =).

olivia the best !

sv; okej vad nice :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: