by amanda

| Vardag

nu är jag hemma, skönt ! väntar på att mamma ska komma med lite mat till mig och sen ska jag åka och möta ida någonstans. vi ska till slussen och köpa glass, mysigt. senare ska vi kanske träffa muffe, vi får se. men jag bloggar ikväll, så fort jag får tid. pussar amanda <3

bild tagen för länge sen ;)

issa - rappare och låtskrivare

sv: tack så mkt! å desamma du :D

Linda

ska hem till min vän och käka mat och dricka lite:)

Själv+ <3

Lexie

gott med glass :D

Pam :)

sv: heh vad gör du idag d? ;D

olivia the best !

sv; idag ska jag på släkmiddag och ska kanske träffa nån kompis senare :) själv?

Victoria

SV: Såå vad gör du nu i påsk?



PUSS&KRAM

XOXOXO

sirada

sv: hihi okej :D jo jag med :D

FlizanLizan

sv: Har haft lite problem med mitt internet :P

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

rosalie

jaha dåå fattar jag :P

Teona

Fin blogg och glad påsk :)

liza

sv: okey det låter fint! :D <3

Ciiz

ja verkligen :)

Lorissa

Nice att få mat sådär ^^ Skönt att bli uppassad ^^ Hur är läget annars då?

sandra

tackar :)

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för din fråga till frågestunden. Nu har jag svarar på nästan alla frågor. Kika gärna in och se om du har fått svar på din fråga. Om inte, ställ den igen så svarar jag det genom en kommentar :).



Tack tack och du är välkommen tillbaka till bloggen ;). GLAD PÅSK!

E M M A

jag vet inte :D

MyzaaN - Princess Pink

skickade den precis:D kram kram <3

Anonym

Hoppas du får en bra måndagseftermiddag:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: