by amanda

| Vardag
Hallå, jag gick upp runt 9. åt frukost och gjorde mig färdig. ska snart åka härifrån för min buss går 11.11 så jag är hemma runt halv 2. ska hem snabbt och sen träffa ida. jag vet inte vad vi ska göra, men jag bloggar så fort jag får tillfälle. pussar amanda <3
liza

sv: jag vet inte riktigt, ska väl bara vara hemma på dagen.. sen så ska jag till min mormor :) dudå?

nathalie

sv: Okej :-) Jo allt är jättebra med mig! :-)

Göra idag?:-)

Kram

hejannw

allt bra? ;)

mathilda

hur mår du <3

Linda

:D

sandra

aa, bilden är på mig :)

olivia the best !

sv; jaha okej :)



tack! :D

Lorissa

Var ska du idag då? :)



sv: det är bara fint med mig :D

MyzaaN - Princess Pink

hellu bebo, jag har gjort ett förslag till header efter så som du har beskrivet till mej hur hon vill hadet :P

mejlar dig den & kom ihåg FÄRG TECKENSNITT, går att ändra.

även om hon vill byta plats på bilder osv så går det att fixa..

LINDAVIOLA!

Tack för att du röstade på mig i Veckans (future) MILF tävling hos http://lussepojkarna.blogg.se. Du var en av dem som gjorde så jag vann!



Tack!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: