by amanda

| Vardag
jag åt middag för en stund sen och innan det så letade jag & lillebror efter påskägg. haha, det var kul :) just nu sitter jag och laddar in låtar på mobilen. ska bara ta det lugnt ikväll och kanske kolla på någon film. men vi hörs senare, pussar amanda <3

FlizanLizan

sv: jag haft lite problem med mitt internet

liza

sv: tack :D

CIIIIIIIIIZ

jahaja ha det så kul då :D

Sagha

där har du ju en bild:) du får gärna vara med:)

majaa

dsm:) jo bara bra, sj?:)

sandra

ja det har jag:) har du?

emma

Fin blogg :)



Har frågestund på min blogg just nu! Vore jätteroligt om du kunde ställa en eller två eller fler frågor ;) Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: