by amanda

| Vardag
jag kom hem från farfar och carins påsklunch för ett tag sen. det var jätte trevligt och mysigt. när vi kom dit stog vi och snckade och så medans vi väntade på att alla skulle komma. när dom gjort det så började vi äta, vilket tog ganska lång tid. efter det låg jag och läste lite medans jag väntade på efterrätt, dom pratar alltid så mycket :p vi åt efterrätt och en stund senare drog jag hem. har kollat lite på tv och sitter nu och bloggar. de andra är på promenad, men när de kommer hem får ni bilder eftersom de är på thereses kamera. vi hörs om en liten stund igen, hoppas ni haft en bra dag hittils ! pussar

det här fick jag av farfar&carin, plus en trisslott
men den är inte med på bilden eftersom jag inte
vann något och redan har slängt den :p
Cicci

haha inte just nu men snart ska jag leta påskägg :)

Cicci

japp! ska vi följa varandra via bloglovin ?

Cicci

har lagt till dig

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack själv <3

olivia the best !

sv; thanks ;D

Cicci

tack! hur mår du? ♥

Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D!

D A N I E L A ♥

- tack detsamma:)

linda

jo alltså grejen är bara den, att jag vill blogga men min blogg är så tråkig, vill göra en ny typ :S <3

Love is forever ♥

varför i euro? ^^

olivia the best !

sv; glad påsk dumed! :D

D A N I E L A ♥

- så lite så:)

Love is forever ♥

Oh I see :) vad mysigt. vart ska du?

olivia the best !

sv; vfr fick du euro? =)

Johanna The Dreamer

(sv) i dag firar jag påsk! du?

D A N I E L A ♥

- inget speciellt,själv?:)

D E N I S E ♥

glad påsk! :D

D E N I S E ♥

jätte glad påsk!

Julia :D

jätte glad påsk!

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har frågestund på min blogg just nu. Skulle bli glad om du ställde en eller flera frågor. Du kan fråga om vad du vill och imorgon svarar jag på de. Försökt att inte ställa frågor som redan har blivit ställda :)



Här är direkt länken till frågestundet: http://ferhat.blogg.se/2010/april/fragestund.html



Tack ska du ha! :)

rosalie

varför får du alltid euro?? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: