by amanda

| Vardag
jag har precis kollat klart på filmen alpha dog, den var skit bra. men olyckligt slut "/ jag tvättade bort sminket göt ett tag sen och tänkte kanske sätta på en film till, men vi får se. hur som helst så bloggar jag inte mera idag, men jag bloggar imorgon innan vi åker till landet om jag hinner. här kommer dagens outfit, glömde lägga in den förut :p pussar amanda
alexandra - VaADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jag har bara vart hemma typ dudå?:)

Cicci

svarar på morgonkomentarerna ♥

Lexie

hade en toppendag :) du då?

mysig outfit :)

FlizanLizan

sv: Haha okej :P

Jag ska göra försöker puscha mig själv att jag ska hinna med eftersom det e några på kö och dem tröttnar vell på att vänta på mig lixom :P

FlizanLizan

sv: okej, jag svarar på kommenatrer ;)

Linda

nja lite allt möjligt, ska nog mest umgås med famijen,kusinerna,vänner och sådär,dudå älskling? :)

matilda

Sv tack ! :-)

matilda

Sv hm -- idag blir det nog inget speciellt, själv? :)

Anonym

Inget själv då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: