amanda tipsar

| tips
klockan 22.00 på 3:an börjar en film som heter "tro, hopp & kärlek" den är verkligen jätte bra. har precis sett den i skolan. här på landet har vi tyvärr inte trean så jag kommer inte se på den ikväll. men mamma spelar in den åt mig. för er som har möjligheten att se den borde verkligen göra det. en film som jag rekomenderar stort ! så ta vara på chansen :)

bild lånad från google
FlizanLizan

sv: eheh så bra ;)

E M A

hahah ja:D

E M A

danke :D

Mathilda

Allt är kanon bra med mig :)

och med dig ?

sandra

tack så mycket, din är också fin :)

Love is forever ♥

juste fan, det var den på tv idag.. damn!

Sagha

Okej:(

sandra

skönt att andra också håller med, sånt där gör mig riktigt förbannad

Sagha

Okej:P

sandra

varit och kolla lite kläder och sen nu på kvällen bara varit hemma och tagit det lugnt. vad har du själv gjort?

Claudia;)

Fin blogg!:D

Läget?:)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det har jag =). Själv då?

sandra

vaddå inte själv ? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: