svar på tal

| Svar på tal
Anonym: sminkar du dig aldrig ?

svar: jo jag använder nästan alltid mascara. men ingenting mer, eller ibland kan jag använda puder/solpuder. men jag har funderat på att köpa ett mineralpuder som är nästan exakt samma färg som min egna hud för att man inte ska se någon skillnad, bara naturligt. men jag väntar på att jag ska få mina klassfoton så jag kan fixa legg och bankomatkort. för då kommer jag också att få mitt barnbidrag :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: