svar på tal

| Svar på tal
Anonym: ja vill vara anonym assåh, men missa fråestundssd
men va tkr du om din stora syster o va har ni för relatin??? står ni varandra nära... berätta lite..

svar: jag tycker mycket om min storasyster, hon finns alltid där för mig. jag kan berätta de mesta för henne, hon lyssnar alltid på mig när jag berättar något som jag mår dåligt av. ja vi står varandra nära, men självklart är vi som vilka syskon som helst som bråkar och har hemligheter för varandra. men jag älskar henne otroligt.
karolina

karro :D<3

karolina

karro :) ofta du läser min systers blogg, :O<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: