svar på frågorna

| frågestund
här har ni svaren på frågestunden, tack för frågorna. !

Postat av: filippa
gillar du någon?
bra självförtroende?
vilka kan du lita mest på?
LOOOVEE YOU !
svar: jag är inte helt säker ännu. jag har ganska bra självförtroende, det är olika för olika dagar och vad jag har för kläder på mig den dagen.. de jag kan lita mest på är såklart du annie elin filippa och matilda. loveyou

Postat av: anonym
varför bloggar du?
när började du bloga?
favortplagg?
favoritmat?
faovit dryck?
vilken blogg läser du mest?
besöksrekord?
vart bor du? trivs du?
sådär :D ngr vare iaf!
svar: jag bloggar för att jag tycker det är kul att skriva, och för att kunna dela med mig av mina känslor och mycket annat. det är ett bra sätt att synas på. jag började blogga i april 2008. jag vet inte riktigt vilket mitt favoritplagg, men jag tycker mycket om mina nyaste byxor och mitt bruna linne (a) jag har nog ingen favorit maträtt, mycket är gott. favorit dryck är helt klart sprite och cola. jag följer paow,dessie,kissie,amir&falsksanning. jag kommer inte ihåg mitt besöksrekord, men något med hundra. jag bor i dalen och kärrtorp, och jag trivs utmärkt.

Postat av:anonym
har du pullat ?
svar: vem vet ;)

Postat av: fanny
hur gammal är du?
vilken är din favoritaffär/vart handlar du helst?
varför bloggar du?
vad tycker du om, kisse dessie paow & kenza?
hur många besökare har du om dagen?
<3
svar: jag är 13 år, 96a. jag handlar mest på gina tricot. jag bloggar för att det är roligt att kunna skriva av sig och annat. jag tycker kissie fortfarande är en fjortis som gör sig till och verkligen vill vara perfekt. men det är kanske bara i bloggen, jag vet inte. dessie är helt okej, hennes blogg är bra men hon beter sig verkligen omoget. paow är nog den som jag tycker mest om bland storbloggarna. jag tycker att hon är otroligt söt och hennes blogg är bäst :) kenzas blogg läser jag inte men jag tittar då och då, och den är också helt okej ! jag brukar ha mellan 50-90 unika varje dag. 

Postat av: anonym
gillar du verkligen den nya amanda i eran skola? du vet att hon ljuger sjukt mkt!
svar: alla har både bra och dåliga sidor. amanda kan visa sina lite väl bra ibland men även hon är snäll. jag har inga bevis på att hon ljuger, men det är det många som säger..

Postat av: anonym
1 e du oskuld ?
2 har du strulat ?
3 har du kille ?
4 har du onanerat ?
5 va hette din senaste kille ?
6 tänder du på araber/turkar ?
allt för denna gång, pussilussi
svar: ja jag är oskuld, det vill du gärna veta va ? :) jag har ingen pojkvän. jag kommer inte ihåg vad senaste pojkvännen heter, och jag tänder på olika. beror på deras personlighet.

Postat av: linda.
1.finns det några eller någon som har hjälpt dig med presic allt? iså fall vad?
4.vad är ditt mål här i livet?
5.saknar dig gumman! <333
svar: ja har faktiskt aldrig tänkt på det .. precis allt är nog svårt. men annie filippa elin och matilda hjälper mig när jag behöver, oavsett vad det är, så jag nöjer mig med det. mitt mål i livet, jag vet faktiskt inte. jag saknar dig också <33

Postat av: anonym
bh storlek?
svar: av olika stjäl så håller jag det utanför bloggen.

Postat av: issa
1. gillar du nån ? :)
2. vem litar du på mest av dina vänner ?
3. vilken musik lyssnar du på mest ?= (a)
4. önska du att du bodde nån annan stans ? ¨
kmr inte på mer nu, :)<3
svar: jag är inte helt säker på det än. av mina vänner så är det matilda angelica filippa och elin. jag lyssnar på all musik, för det mesta. jag är nöjd över ställena där jag bor, men ibland vill jag bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka. men så känner väl alla ibland ? 

Postat av: matilda
hur går det med pojkarna amanda? :D
Säg alla ställen du bott på i ditt liv, jag har kännt dig i 7 år men vet fortfarande inte svaret på den frågan haha sjukt ju! Tycker du fortfarnde playahrad är kul? Och har du gått på någon mer sport än fboll i ditt liv,
love yu
svar: ja du.. det går väl lika dåligt som det alltid har gjort :) jag har bott på de ställen där jag bor nu, och uppe i ett radhus som ligger på samma väg där jag bor nu. jag tycker playahead är tråkigt, men är inne för låtarnas skull, kollar runt ibland för att se vad som händer :) jag har gått på basket i samma lag som du, du kanske glömt det ? (a) och scouterna men det är ingen sport :) loveyou

Postat av: issa :)
1. Vilka bloggar läser du?
2. vad gör dig irriderad?
3. Har du kille?
puss
svar: jag brukar läsa paow, dessie, kissie, amir och falsksanning. plus mina vänners bloggar. jag brukar ofta bli irreterad på folk som är bitchiga och kaxiga. nej jag har ingen pojkvän.
puss

Postat av: filippa
vilka länder har du vart i?
vad vil du bli när du blir stor?
satsar du mycket på skolan nu?
kommer inte på något mer älskling =)
svar: jag har varit i spanien, bulgarien, malta och grannländerna :) jag vill bli advokat.. jag försöker satsa mycket på skolan men det är inte alltid så lätt att hinna med allt.

Postat av: anonym
är du nöjd över ditt utseende ? :)
svar: det finns mycket jag skulle vilja ändra på, men jag har lärt mig att leva med hur jag ser ut.

Postat av: frida
hur många läsare har du ? =)<3
svar: jag har mellan 50-90 unika per dag :)

Anonym

du skrev att dem du kan lita på är så klart elin annie och matilda men filippa då?

Anonym

du skrev att du kan lita mest på annie elin och matilda men filippa då?

Anonym

det e en frågestund då måste du ju svara ja eller nej på frågorna inte liksom vem vet ? man fick ju fråga vad som helst. Då vill man ha ett svar ...



har du pullat ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: