det visste ni inte

| Bekännelser
5 saker som ni inte visste om mig !

* när jag och elin är med varandra så sitter vi ofta och tittar på barnprogram. kul va ? :)
* jag har väldigt svårt för att bestämma mig över saker.
* jag brukar läsa tidningen för att hänga med i världen..
* enligt många så är jag väldigt kaxig, men nej. inte alltid :)
* jag inbillar mig själv en massa småsaker till ex. när jag ligger och försöker sova så kan jag plötsligt få för mig att golvet knakar där nere :O


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: