det visste ni inte

| Bekännelser

* jag är otroligt envis ..
* jag är väldigt kräsen
* jag är lite fööör noga av mig. jag hatar kläder på golvet o.s.v
* i vissa lägen bryr jag mig alldeles för mycket om vad andra tycker och ska tänka.
* förut var jag aldrig rädd för något, jag var alltid den som följde mina vänner hem för att de inte ville gå själv. men inte nu längre
* innan jag gör och säger saker så försöker jag alltid tänka ett steg längre, men det är tyvärr inte alltid så lätt.

AMANDA FALK

vilken underbar bild :D

Sov så gott!

Anonym

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

sandra

hej sötis, vad har du gjort idag då?

kram

M A T H I L D A

sv: jag vet inte riktigt:)

Tova

hahah :) nej det mesta av det visste jag inte :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: