by amanda

| Vardag
hejhej, angelica och natou är här men jag tror att de snart ska gå. jag orkar i allafall inte hänga med de ut, jag är skit trött "/ idag efter skolan så gick i allafall jag angelica filippa micke linus leonard och rikard hem till rikards pappa och hade chill. hoppade studsmatta, vattenkrig, busade (a) och haha lite annat =) vid 4 drog vi i allafall där ifrån, leo och linus gick hem så vi andra drog te mig. kollade på filmen "the girl next door" och chillade =) sen drog killarna, så vi åt middag och sen gjorde läxor. men nu ska jag dra, pussar amanda <3
alicia

tack:) du med.

mina besökare brukar vara 52 och uppåt:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: