by amanda

| Vardag
idag så kommer jag att åka till grönan med matilda filippa och elin. angelica skulle också med, men jag tror inte det eftersom hon är sjuk. men efter det så kommer vi att åka till fruängen och sova där. vi ska alltså ha som en tjejmiddag. jag hoppas att annie kan vara med. men för er som är nya bloggläsare så har jag filippa annie matilda och elin en tjejmiddag i fruängen varje år. vi köper maten ensamna och sen gör vi en godmiddag bara vi 5. och den ska vi alltså ha ikväll. de blir förstås hög musik och mycket annat också, så slaggar vi där. men jag kommer tyvärr inte att ha tillgång till någon dator. så jag kanske bloggar innan jag drar hemifrån men tyvärr inte på resten av dagen, men jag kommer såklart tillbaka imorgon. glöm inte att komentera ! :) jag lovar massor med bilder <3
Anonym

gördu?

my elfstrand

låter jättemysigt :)

alicia

sv:okej:)

Linda.

miss u ! <3

Anonym

sv: ok, jag har lagt till dej nu :)

Anonym

sminkar du dig aldrig ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: