by amanda

| Vardag

vilken kväll det blev ! det började med att jag och filippa gick ut och köpte lite gott till kvällen och sen gick vi hem och åt middag. efter det åkte vi till kärrtorps centrum för att möta micke och leo. även venne erik och matte var där så sa hej till de också, (killar förlåt för igår, det var inte mening att dissa er !) men i allafall så drog vi hem till mig sen. chillade bara och hade det mysigt. men kvällen blev inte riktigt som tänkt när hur många som helst visste att ingen var hemma hos oss. så det kom väldigt många som ställde sig utanför mig och skrek att vi skulle komma ut. vi ville inte men de vägrade att dra, så till slut gick vi ut. stog med de en liten stund och sen gick jag filippa leo och micke till någon park. sen när de dragit därifrån, alltså utanför mig så gick vi hem igen. chillade och bara tog det lugnt. annie amanda och natou kom förbi en snabbis och sa hej också. även matte erik och venne kom. alla drog förutom jag filippa micke matte leo och venne. de följde mig och filippa hem, eller micke och leo följde med hem och venne och matte drog. vi gjorde typ ingenting hemma hos filippa. killarna hade tänkt att sova över hos filippa med oss men de fick inte. men nu ska jag och filippa äta frukost. pussar amanda <3
tyvärr så har jag än inga bilder att bjuda på så ni får en gamal så länge (a)

gamal bild från grönan :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: