by amanda

| Vardag
jag har precis tagit en riktig skön dusch och tagit hand om mig själv lite så nu känner jag mig fräch igen ! ska måla om tånaglarna och föna + platta håret eftersom jag inte riktigt hinner platta det på morgonen. så jag gör noga ikväll och bättrar på imorgon. jag sover hos filippa imorgon men jag ska försöka blogga lite iallafall. men jag hör av mig innan jag går och lägger mig om jag hinner. pussar amanda <3
Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hehe ju tack allt är underbart!

Nu är det tävling på min blogg, du har chansen att vinna 500 kr att shoppa för. Check it out!

Kela

Tihii:)

tack gumman :)<3

Svaren kommer imorrn:)

Anonym

okejokej:)

har också duschat ska lägga mig lästa

kapitel 8-13i engelska till imorgon:D roligt!

emma

så bra (: vad händer i helgen sötnos?

Anonym

sv: tack du ;)

♥SOFIE♥

Vad gör du idag dåh?:)

♥SOFIE♥

Vad gör du idag dåh?:)

♥SOFIE♥

Vad gör du idag dåh?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: