by amanda

| Vardag
hejhej, idol just nu ! ska försöka att blogga snabbt i pausen. min syster har i allafall laddat ner nya msn för ett tag sen så jag måste ändra lite saker också. menmen, idag efter skolan gick jag leo filippa och micke hem till mig. vi kollade på filmen "en djävulsk romans" åt godis och en hel del annat men som är lite för privat för er .. :) när filmen var slut runt 7 så drog leo och micke så jag och filippa gjorde ingenting speciellt. vi åt hemma hos mig och sen kom fredrik och oliver och knackade på så vi var med de en liten stund. jag och pappa skjussade hem filippa och sen åkte vi till mamma för att hämta kläder. sen var det idol ! men nu ska jag kolla klart, bloggar efter. puss


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: