by amanda

| Vardag
rikard micke och annie har precis gått härifrån. jag tror de ska hem, jag ska i allafall äta middag nu. vi ska nog träffas efter i allafall =) idag slutade jag 4 så jag rikard och micke gick hem till annie som redan gått men hon skulle duscha så vi gick hem till mig och väntade. vi gjorde typ ingenting speciellt, när annie kommit så kollade vi på film. "john tucker most die" den var jätte bra, har redan sett den jätte många gånger. en del mer hände under filmen, men för privat ;) men nu ska vi äta, jag bloggar kanske senare. pussar amanda


suddiga bilder, jag glömde ta idag så de här får duga (a)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: