by amanda

| Vardag
nu sitter jag hemma hos farmor och väntar på att maten ska bli klar. jag ska äta här idag eftersom pappa inte är hemma, så det blir nice :) idag så skulle jag iallafall egentligen varit med my men hon sa att hon hade ont i magen så jag följde med matilda och elin hem till matilda istället. de skulle göra en pannkakas tävling så menas de tävlade så schtekte jag pannkakorna. jag fick såklart smaka också. för mig var det lite osäkert vem som vann men jag tror att det var elin. båda höll på att spy i allafalll ! menmen, vi gjorde inte så mycket mer. lyssnade på musik och lite annat. men nu ska jag dra, maten är snart klar. bilder kommer senare, pussar amanda <3
Anonym

sv: ok, skönt o höra :) händer i helgen då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: