by amanda

| Vardag
har precis tittat klart på grease och druckit upp min kopp choklad, mums (a) jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller vad jag ska blogga om just nu. men jag ska försöka komma på något som intresserar er läsare. men kom gärna med tips så jag kan skriva om de ni vill. så blir det mycket roligare för både er och mig, eller hur ?
♥SOFIE♥

Tittar på tv och äter nötter :P (A)

Millah

Okej har iaf addat dig nu :)

Jozzan

Jag praktiserade på en förskola, idag var sista gången för denna termin :D Håller på och utbildar mig till förskollärare.

♥SOFIE♥

Ah. följa varandra i bloglovin ?:)

♥SOFIE♥

Har lakt till dig nu =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: