by amanda

| Vardag
jo då, jag gick ut en stund och skulle rensa lite äpplen som fallt ner från träden. men jävlar så mycket det var. jag tog en del men dock inte allt. jag har inte gjort så mycket mer efter det, mest laddat ner videos till youtube som ni kommer att få senare. men nu ska jag göra matte, pussar amanda <3




(under alla blad finns hur mycket som helst)
MICAH<3

Naww samma här,krya på dig<3

josefin & sofia

OJ de va en aning:D

Anonym

krya på dig!

tack:D de ska ja göra!

emma

haha ajdå. då får du försöka hitta på något roligt?

Anonym

allt bra me dig:)?

Anonym

de bara bra med mig:D

Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

♥SOFIE♥

Å fin blogg, jag äälskar rosa :)

Vad gör du?:)

MATHILDA SVARAR ♥

sv: nej inget speciellt :P

MATHILDA SVARAR ♥

inget speciellt, ska ta det lugnt och så. dd?:P

MATHILDA SVARAR ♥

adobe photoshop elements 0.6 eller picasa 3 ♥

Jozzan

Hej tjejen :D

IDag har jag haft lite praktik. Vad har du hittat på idag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: