by amanda

| Vardag
idag har det varit en riktig chilldag ! jag och elin gick hem till mig efter skolan, lagade lite mat och sen satt vi framför tv:n i flera timmar och bara chillade. vi båda höll på att somna ett tag men blev sen piggare för att den andra gjorde något o.s.v, vid 5 kanske så tog vi i allafall cykeln till centrum och köpte lite choklad sen cyklade vi till hopp-parken och satt i gungan och lyssnade på musik och bara tog det lugnt. sen blev hon hämtad så jag cyklade hem igen. jag funderar på att göra lite läxor och fixa en ny bloggmail eftersom min inte fungerar men jag kommer att berätta vad den heter sen då. men nu ska jag gå, pussar amanda <3

jag älskar dig !
filippa

tvilling, flaste bilden på mig (aa)

men älskar dig sjukt mycket !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: