by amanda

| Vardag
hejhej :) jag och linn sitter hemma hos mig och lyssnar på musik. hon ska snart bli hämtad men chillar här så länge ! idag har vi varit på grönan. jag linn annie och olivia. vi träffade också matilda filippa och elin där. vi överdrev somf*n i pop expressen och skämde ut oss så vi blev "osams" med flera :) haha, skit kul (a) vi skrek/sjöng som fan, alla kollade =) menmen, vi var där till 8 när de stängde iallafall. påvägen hem stannade vi i t-centralen och åt lite på donken sen drog vi hem. jag vet inte vad jag och linn ska göra nu, men förmodlien sitta framför datorn (?) pussar amanda <3




Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: