by amanda

| Vardag

jag har länge försökt byta bilden som jag har på höger sida om bloggen. först ville jag ha en bild, men den var för stor så jag testade en annan som också var för stor. och nu får det bli den jag har nu. jag orkar inte leta efter någon annan. den kanske inte passar in i designen men får duga tills så länge. :)

m'

allt bra med dej?

Hildaa

Hejhej:)Min kompis Isa (finaisa.blogg) har gjort en header till mig men ingen av oss vet hur man får in den på bloggen.Hade inte du gjort hennes?Tänkte kolla om du ville hjälpa mej och få in den

Kram,fin blogg(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: