by amanda

| Vardag
fyfan vad jag är irreterad just nu. jag försöker ändra en grej på bloggen men det fungerar inte. jag har försökt hur länge som helst. menmen, jag har i allafall precis gjort mig i ordning för att slippa göra det senare. jag drog ut runt halv 8 tror jag till kärrtorps centrum. mötte tage och sen kom my natou ida pavel robin amanda b, hennes kompis och halat. sen drog de så jag my och tage ringde wille och så kom han. vi gick runt i kärrtorp, träffade bland annat svante, fredrik, lucas, oliver, matthew, emil, soli, elin och linn. de var förståss inte med varandra men flera av de var i kärrtorp så det var många vi träffade. vi gjorde typ ingenting. ida och resten kom tillbaks sen så vi var med de. vid halv 10 drog jag och philip hem. vi tog sällskap :) aja, puss


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: