by amanda

| Vardag
det har varit en riktig chilldag ! my mötte mig i centrum och sen köpte vi något att äta, så gick vi hem till mig och åt. efter det mötte vi victor och hans kompis rasmus så gick vi hem till mig. satt och tittade på tv, pratade och lite annat. sen vid 4 drog jag hem till mamma. vi har precis ätit kräftor, hela familjen och snart blir det efterrätt. efter det ska jag nog träffa my och någon mer. jag bloggar senare, puss

bild från skolavslutningen i 4:an, alltså 2006 tror jag :)
filippa

haha sötnosar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: