by amanda

| Vardag
hello :) skoldagen har varit helt okej. ingenting speciellt hände som vanligt, men alltid roligt att få träffa och vara med sina vänner i skolan.. efter skolan drog jag och filippa hem till mig. åt lite mackor + annat. sen gjorde vi lite övningar och efter det gick jag och duschade. rakade benen, tog bort och målade om naglarna + mycket annat. har precis klätt på mig och sminkat mig så nu är jag snart klar. ska hjälpa mamma med maten och lite annat, sen blir det  utgång. jag och matilda ska möta matilda och elin. och vad vi ska göra förblir hemligt :) men jag kommer senare, pussar amanda <3
ella

har en tävling på min blogg, man kan vinna en design & 5 länkningar snälla gå med? http://ellajohansen.blogg.se

m'

sv: håller med ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: