by amanda

| Vardag
hanna har precis dragit härifrån så jag ska snart fortsätta med pluggandet. jag och hanna gick till madde efter skolan när vi slutade vid 4. stannade en liten stund för att kolla hur sjuklingen mådde och berätta vad som hänt i skolan. sen gick vi i allafall hem till mig och gjorde pannkakor. mycket gott :) sen satte vi oss och pluggade. hann med att göra nästan hela engelska läxan. själv tycker jag att den var ganska svår men med hannas hjälp gick det bra ! vi ska fråga läraren imorgon om stavning + lite annat. det kommer nog gå bra i allafall, den ska vara inne till på tisdag så jag hinner nog skriva klart. ska somsagt snart fortsätta med andra läxor men jag gör det snart. sitter framför datorn i mitt rum så det blir nog inte så många bilder idag eftersom vi inte har någon webbkamera här. menmen, jag ska försöka uppdatera bra idag. även fast jag nästan aldrig har lust när jag sitter här. pussar amanda <3

snacka om byxorna högt upp ;) mina syns inte så bra, men de är lika högt upp som hannas :)

sexig :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: