by amanda

| Vardag
godmorgon sötnos :) jag glömde bort att vi börjar 9 idag så jag gick såklart upp 7. när jag kom på det hade jag redan klätt på mig så jag orkade inte gå och lägga mig igen. nu slipper jag i allafall stressa. sitter och äter frukost. har faktiskt plattat håret också, vilket jag inte har gjort riktigt noga på flera veckor. men nu är det platt igen, men snart lockigt .. mitt hår blir lockigt igen efter en timme typ "/ men nu ska jag äta upp, pussar amanda<3
din fula

din blog e sämst de e baara o lägga ner !!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: