by amanda

| Vardag
nu är jag hemma igen. jag drog ut en snabbis med amanda. vi stog i centrum med massor av andra och gjorde ingenting speciellt. det var inte så roligt, amanda gick i allafall efter ett tag så jag stannade kvar med annie, filippa och några fler. när de drog sen så gick jag också. jag ska snart göra lite läxor och sen så ska jag såklart kolla på andra avenyn ikväll. menmen, idag efter skolan fick jag vänta ganska länge på my men jag hade sällskap så det gjorde ingenting. vi gick först hem till henne, höll på lite med hennes hamster och åt bullar. sen gick vi hem till mig och tittade lite filmer från dagis. sen gick hon, men nu ska jag kolla bloggar. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: