by amanda

| Vardag
jag hittade lite fler bilder, och jag vet att ni vill se de. så här kommer de :)




Datorflickan-Foto & Datorblogg

Hihi tack du! :) Jag har bara haft kamera i tre månader så jag är rätt ny på att fota. Det är alltid kul när någon uppskattar det, så tack igen. :D

matilda

FUUUUUUUUUUUUUUUCK YOUUUUUUUU AMANDA DIN

JÄVLAAA FUCKFACE TA BORT BILDEN ANNARS LÄGGER JAG UT BILDEN DÄR MAN SER HELA DIN RUMPA NÄR DU KISSAR PÅ TOAN JAG SVÄR JAG MENAR DET TA BOOOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

matilda

Tack bitch nu älskar jag dig igen. för jag hatade dig för en minut sen.

haha nej driver, men du din biaatch man såg inte ens något på den bilden :O

jag löv dig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: