by amanda

| Vardag

pappa har fortfarande inte kommit hem så jag får åka till mamma imorgon istället. men vadf*n ska jag ha för kläder ? antar att jag måste ta något som jag inte alltid känner mig så bekväm i. menmen, jag ska snart gå och lägga mig. har redan gjort mig i ordning så behöver bara byta om. ska i allafall vänta tills pappa kommer.. har ju knappt träffat honom idag. framför datorn har jag suttit i allafall, typ bara kollat bloggar och pratat med leon på msn .. men nu ska jag babbla vidare, pussar

gamal bild alltså (a)

my

Sv: haha okej jag kan kolla ;)

mathilda

sv: minst trettio typ:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: