by amanda

| Vardag
hello =) idag är jag på riktigt bra humör, skolan skiner och jag ska snart ut och åka båt. imorse blev jag väckt som vanligt men det var väl bara bra, så jag inte vänder på dygnet eller något sånt =) så jag gick i allafall upp, åt frukost och duschade. sen tog det en stund och välja kläder, när det var klart så fönade jag i allafall håret och skulle platta men ångrade mig eftersom de endå kommer bli lockigt när vi åker båt. så jag plattar senare när jag gör mig i ordning för tjejmiddagen. så skulle jag måla naglarna men hittade inget nagelborttagning så det får jag göra någon annan dag :) men nu ska jag borsta legobitarna, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: