by amanda

| Vardag

jag har så mycket tankar och funderingar inom mig just nu. jag vet knappt ut eller in. jag har svårt för kärleken, är väldigt kräsen av mig. jag är inte säker på om det är honom jag vill ha, eller inte. jag måste fundera, jag har ingen aning egentligen. jag försöker satsa på skolan, men ingenting går så bra just nu. den nya klassen är helt okej, men för pratig. jag önskar alla kunde hålla käften någon gång ? man får nästan aldrig någon ro.. jag har tappat kontakten med så många som egentligen betyder otroligt för mig. gamla vänner som man försöker glömma för att man vet att de inte är något att ha, men som endå är för svåra för att släppa. jag vet inte heller riktigt vilka som är mina äkta vänner och inte. jag har för det mesta koll, men hur ska man kunna vara helt säker ? hur vet man när någon snackar skit och beter sig olika för varje dag som går .. ?


försöka att sätta er i den här situationen, hur jobbigt det skulle vara. jag förstår det inte :

du har inga riktiga vänner, ingen som riktigt bryr sig om dig till 100%. alldeles för många snackar skit om dig bakom ryggen men bevisar det inte i verkligheten utan låtsas tycka om dig. till sina vänner berättar de hur jobbig och bitch du är. du har problem i familjen, du blir illa behandlad. du mår dåligt, men ingen försöker hjälpa dig. många vill dig illa och du har inget försvar.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: