by amanda

| Vardag

lånad av nels.blogg.se :)
       
en bild på dig [bild 1]
en bild på den du har lust att träffa idag [bild 2]
en bild på den du har finast minnen med [bild 3]
en bild på dig och din kompis [bild 4]
en bild på den du var med igår [bild 5]
en bild på den du var med idag [bild 6]
en bild på någon du har stått nära, men glidit ifrån [bild 7]
en bild på någon du saknar [bild 8]

Nicole

sv: svar på frågorna kommer klockan 10 ikväll :)



love



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: