by amanda

| Vardag
jag och hanna har inte gjort så mycket ikväll. jag har för det mesta varit på dåligt humör eftersom min mobil har gått sönder. när den är på så står det att det inte finns någon täckning ? jag har provat det mesta men det fungerar i allafall inte. nu har jag mammas gamla mobil som fungerar så länge men ingen jag vill behålla. menmen, vi har tittat på tv och suttit framför datorn för det mesta. men nu ska vi snart gå och lägga oss. båda har precis duschat. aja, godnatt :) <3
sandra

hej sötis

mysig blogg

allt bra?

kram

Anonym

så va min mobil oxxå förut, du måste bara uppdatera den . man kan göra de själv hemma men gå till onoff lr nått & fråga sida & så sen förklarar dom hur du ska göra . om de inte funkar lämnar du in den på lagning så fixar dom de ! :)

M A T H I L D A

sv: tack dsm:)!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: