by amanda

| Vardag
hejhej :) förlåt för en super dålig uppdatering i helgen men igår när jag och hanna egentligen skulle sova hos mig så sov vi hos henne i värmdö istället. vi kom dit ganska sent, chillade runt inne i stan innan. jag glömde helt bort att blogga, menmen. vi gjorde lite allt möjligt igår kväll, var ute och cyklade. kollade på film och åt godis. vi somnade runt 2-halv3. när vi vaknade imorse runt 10 så låg vi kvar till 1 och kollade på film. sen gick vi upp, gjorde oss i ordning och käkade lite. sen gjorde vi läxor och chillade vid vattnet. efter det åt vi lunch/middag och sen åkte vi hem. så vi har precis kommit hem till mig och hanna sover här i natt. så det blir förmodligen dålig uppdatering ikväll också men jag ska försöka att blogga. ska snart ducha, och sen fiiilm :) pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: