by amanda

| Vardag
jag är sjukt trött, jag vet inte vad jag ska göra. de flesta jag pratat med på msn ikväll har loggat ut, sitter och pratar med annika om ingenting speciellt. jag har smsat lite också men har egentligen inte orken. jag har skrivlusten i mig och skulle kunna skriva hur lång och länge som helst just nu men jag har inga idéer för tillfället. imorgon blir det i allafall tjejmiddag hos bästisarna, jag lägger nog upp lite olika klädval imorgon. jag tror familjen ska åka båt imorgon om det blir väder för det så jag följer nog med då. jag ska ju fixa mig imorgon med elin och matilda så jag måste vara hemma till 5, eftersom de endå ska göra något med fotbollen. men nu ska jag gå, pussar amanda<3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: