by amanda

| Vardag
nu är jag och filippa färdigfixade så vi drar nog snart ut, tror jag. jag vet inte riktigt än vad vi ska göra och vem vi ska vara med. men jag tror att vi ska träffa hanna i allafall eftersom vi ska sova över idag. men min syster är sjuk och vi skulle sova hemma hos mig så vi får se hur det blir. men nu måste jag dra, pussar amanda <3
Mathilda

Kollar du på Idol? :) Vem tycker du ska gå vidare av Piotr och Calle?

M A T H I L D A

sv: japp =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: