by amanda

| Vardag
förlåt för dålig uppdatering igår men jag var ute hela kvällen. jag och filippa mötte matte och erik i centrum och efter en stund kom även annie. vi åkte till hammarbyhöjden och där väntade vi på flera brudar ! när olivia saga sanna linn lisa och ella. vi stog mest och pratade tills alla förutom matte erik annie linn och lisa drog till medis. eller vi skulle dit för att träffa några men gick av i skanstull när vi fick reda på att de inte var kvar i medis. så vi åkte tillbaks till de andra och så åkte vi alla till kärrtorp. vi träffade några där men stannade inte kvar utan gick till kärrtorps ip och träffade max venne och jonte. efter ett tag drog jag och filippa för vi orkade inte vara kvar. vi träffade tage en snabbis också. sen åkte vi hem, åt våran goda ben&jerry glass och tittade på tv. ikväll vet jag inte vad vi ska göra men funderar på att sova med hanna, men ska dra nu. pussar amanda <3
M A T H I L D A

sv: jadå:) dsm!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: