by amanda

| Vardag
idol är slut och jag sitter och spelar på king.com + att jag lyssnar på en låt som felix västerhamn har gjort/sjunger. han var med i idol men åkte tyvärr ut. han har en underbar röst tycker jag + att han är sjukt söt ! idol juryn gjorde ett stort misstag där. jag tycker att han förtjänade att få vara kvar, men jag hoppas att han söker nästa år igen!
Nicole

sv: okej :)

har shoppat hela långa dagen



love

Anonym

villken photoshop använmder du?

mathilda

sv: inget speciellt :) ska snart på kalas.. dd?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: