by amanda

| Vardag
idag har inte mycket hänt .. det har varit en lång dag, slutade klockan 4. mamma hämtade mig direkt och vi åkte till globen. jag skulle egentligen köpa en halsduk och väntar till men de såg tyvärr inte ut som jag hade förväntat mig så jag ska kolla efter det senare istället. vi kollade runt på nya vinter saker och lite mer. jag köpte även nya jeansleggings och en t-shirt som ni får se imorgon och en ny jacka ! jag som ville ha en canada goose men jag fick inte det så det blev en everest istället (a) pappa kom dit också så han var med ett tag. jag skulle till pappa idag, så mamma åkte hem. jag och pappa åkte till en thai resturang och köpte hem thaimat som vi sen åt med therese också. jag blev även förhörd på lite engelska glosor. som jag snart ska öva igen på, skulle bara blogga lite ! :) men nu ska jag kolla bloggar, pussar amanda <3

ny jacka, den ser nästan ut som den jag har.
fast jag är nöjdare med den här än den andra jag har ;)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: