by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem från stan med filippa. vi har varit där och kollat runt + att hon köpte lite småsaker. åt lite på donken och gjorde typ ingenting. men nu har jag kommit hem och har precis ätit middag så ska göra läxor. det behövs verkligen. kommer snart, pussar amanda <3
Nicole

sv: okej :)

gud vilken fin blogg du har!



love

stephany

gud vilken söt blogg du har :)

förresten, jag har frågestund just nu , fråga några frågor vettja :) ha en bra dag !

KRAM

Anonym

sv: tack sötnos :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: