by amanda

| Vardag
hejhej, :) jag har precis ätit middag och sitter nu framför datorn och lyssnar på musik. jag gick hem ganska tidigt idag, jag orkade inte gå hem sen i det kalla + att jag var trött. jag har i allafall varit med filippa annie matthew emil och micke. vi var hemma hos mig men gjorde inte så mycket, det har ju varit ett riktigt höstväder så vi chillade bara hemma framför tv:n. men innan det var vi iallafall på läxhjälpen som vi har varje tisdag i skolan. så vi gick hem till mig efter. menmen, jag är nog hemma resten av kvällen, kommer senare. puss&kram






förlåt för suddiga bilder men killarna vägrade att stå still ):


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: