by amanda

| Vardag
elin gick hem för att äta så jag passade på att blogga. egentligen hade jag tänkt att också dra hem och äta, fast hos mamma för jag ska till henne idag men hon var ute och jag orkar inte gå hem så jag skiter i att äta just nu och gör det senare istället. när elin har ätit så ska vi träffas igen fast med emelie och linn också. jag vet inte vad vi ska göra men det blir säkert något roligt ! jag ska försöka ta bilder eftersom jag själv känner att det blivit dåligt med det. men nu ska jag kolla bloggar, pussar amanda !

madde sötnos ! <3
Anonym

haha xD niice



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: