by amanda

| Vardag
eftersom att jag har glömt att berätta vad jag har gjort idag så ska jag faktiskt göra det nu (a)

när vi vaknade imorse i fruängen så tog vi det bara chill och gjorde inte så speciellt mycket. vi åt frukost och började sakta men säkert göra oss i ordning. när vi var klara och hade städat efter oss så tog vi tunnelbanan och åkte hem. vi var allihoppa en stund men sen drog filippa och annie. jag elin och matilda åkte till dalen och träffade leo och benjamin. vi gick först hem till mig för att fixa en sak sen gick vi till leonard för att se hur han bor :) efter det drog jag elin och matilda till farsta för leo och benjamin kunde typ inte vara med oss längre. så vi åkte till kärrtorp och träffade amanda.b och ida. men när vi väl kommit dit ville leo och benjamin träffas igen så de kom till kärrtorp så stog vi där och chillade med de ett tag tills leo och benjamin åkte igen. kort efter åkte matilda och elin också. amanda hade emellan gått hem för att äta men när de dragit kom hon igen men åkte nästan direkt. filippa annie adam och viktor kom också även kenny så vi var med de ett tag. lite senare kom pavel och thrife så jag kenny och ida var iallafall med de. julia kom en snabbis så stog och pratade med henne en stund sen gick jag hem för att blogga + att jag var skit trött. så det var min dag, pussar amanda <3
Anonym

vad fin bild på er pussen ... <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: