by amanda

| Vardag
nu är jag tillbaka igen och ska berätta om våran tjejmiddag som blev hur lyckad som helst förutom att vi småbråkade lite som vi alltid gör :)
dagen började med att jag filippa och elin drog till grönan och chillade medans vi väntade på matilda som också skulle komma dit fast lite senare. när hon hade kommit så åkte vi och hade det mysigt medans annie tyvärr satt hemma och var sjuk. jag och filippa drog tidigare från grönan än elin och matilda för vi orkade inte vara kvar längre, så sjukt mycket folk ! jag och filippa åkte till centralen och träffade micke en snabbis sen åkte vi tillbaks till slussen och mötte elin och matilda. vi satt i slussen och väntade på annie i 30 minuter kanske. men när hon väl kommit så tog vi tunnelbanan till fruängen och passade på att handla mat påvägen hem. vi kunde inte bestäma oss för något som alla ville ha men tillslut tog vi bara något. vi gick hem med allt och sen tog vi med oss det vi skulle ha ut. vi hade alltså valt att grilla korv med bröd ensamna ! det var hur mysigt som helst. vi åt våran korv och till det hade vi cola, vindruvor och en del sallad. vi pratade och snackade igenom hur mycket som helst. det blev en heldel killsnack i allafall :) feel the pain, mohahhaha =d efter vi ätit våran goda korv så hämtade vi allt godis, chips, ostbågar, vindruvor, marshmallows (stavning?) och lite annat som vi satt i bland våran ljus, filtar, musik och mera. som ni förstår så hade vi den mysigaste kvällen ever .. kvällen blev lyckad, blandad med tårar och skratt. jag kommer aldrig att glömma. !














Anonym

går ni i sexan??

shitt vad små ni är!! :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: