by amanda

| Vardag
hej alla söta ! :) nu är jag tillbaka igen, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag varnade faktiskt (a) jag sitter hemma och bloggar + lyssnar på musik och smsar.  jag är verkligen inte på bra humör just nu. min mobil har gått sönder och jag är orolig över en grej som hände i helgen men som är för privat för att skrivas ner i bloggen som alla möjliga läser.. men i allafall så har det hänt något med min mobil. när jag ska spela upp en låt så står det att minnet är fullt. fast jag raderat hur mycket saker som helst, och efter att jag ringt något så står det inte i samtalslistan att jag har gjort det.. den är hur skumm som helst. i allafall så ska jag nog lämna in den på lagning men då måste jag ha min gamla mobil som inte är speciellt bra men den får duga så länge. hellre det än en sönder mobil. nog med det ! tjejmiddag med favoriterna var hur mysig som helst. jag ska berätta om den i nästa inlägg för jag måste göra en grej först. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: