by amanda

| Vardag

nu är jag tillbaka framför datorn igen ! efter middagen så hade jag tänkt att dra ut och träffa några men annie hade inte ens ätit när jag var klar så jag valde att följa med pappa till båten istället. vi satte in våra nya högtalare så nu har vi j*vligt högt ljud i båten. jag gjorde också ett videoinlägg till er men jag får inte in det på datorn. så antingen får ni det senare eller så gör jag ett nytt när jag kommer till mamma. jag har i allafall jätte ont i magen och vet inte vad jag ska göra, ska snart logga in på msn iallafall. men jag bloggar nog senare, pussar amanda <3

alicia

sv;varsegod:D



Frida

Jätte fin blogg!! =),,



Btw:

Du är sjukt gulli =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: