bästevän

| Vardag
vet du hur bra det känns att ha dig vid sin sida ? att veta att jag alltid kan komma till dig när jag behöver det. det finns många som man tror ska finnas där men som sen sviker när man behöver. men med dig kan jag känna mig säker. du visar alltid att du bryr dig, varje sms jag får av dig betyder något. du betyder så sjukt mycket för mig. du är alltid så självsäker, i mina ögon finns det ingen starkare än dig. jag ser upp till dig, i allt du gör. jag menar vad jag säger och jag hoppas du tar åt dig. för du är värd så mycket mer än vad världen har att erbjuda dig, du är värd det bästa. du vet att du är underbar och en otroligt bra vän så jag behöver inte säga det igen, tveka aldrig för det är säkert ! jag älskar dig bästavän, svante fristedt.
M A T H I L D A

sv: mest skola & sånt=) den MSN jag delar med mig av är min blogg-MSN (se mejladress)

Svante

fina minnen <333



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: